Studentbalen 2007

Förberedelserna inför balen började redan klockan 12, hemma hos Madde. Jag gav mig på det evighetslånga projektet att locka mitt hår. Det tog närmare 2 timmar. Vi blev lite stressade eftersom Madde hade sminktid klockan 2... jag följde med och tittade påoch väntade tills det var min tur. Jag blev jättenöjd med mitt smink och kände mig riktigt laddad när vi traskade hem till Madde igen. Vi hoppade i klänningarna och begav oss upp på Södra Berget. Vi minglade, pratade med kompisar och lyckades till och med hitta till vårt bord.

Maten var riktigt god och talen var underhållande. Speciellt en viss persons hyllningstal till sin klass. Jag satt seriöst och sa "Vad gör hon, vadhåller hon på med??" under hela talet...

Mellan varmrätt och efterrätt så sprang jag, Sussie och Madde upp och knäppte kort. Jag lägger väl upp en skannad version när vi har fått hem dem.

Vi dansade, skrattade och inhalerade alldeles för många heliumballonger. Träffade en massa gamla kompisar och det var så himla roligt! Jag ångrar inte en sekund att jag gick på balen för jag hade riktigt roligt!

'

Uppd. Bilder från balen! :)

Kommentarer
Postat av: den där tjejen

"Maten var riktigt god och talen var underhållande. Speciellt en viss persons hyllningstal till sin klass. Jag satt seriöst och sa "Vad gör hon, vadhåller hon på med??" under hela talet..."
.......HAHAHHAH (a)

Postat av: Madde

haha.. VÄRLDENS BÄSTA NATT EVER! ;D all because of you bellis;) <3<3<3

2007-05-21 @ 01:29:58
URL: http://confessionsofmysoul.blogspot.com/
Postat av: Sara

"den där tjejen":
Haha, jaa jag gjorde faktiskt det :)
Madde: Absolut! Naaaah, all because of you! ;)

2007-05-21 @ 17:03:31
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se
Postat av: Anna

du är söt som socker på andra bilden! :>

2007-05-23 @ 18:47:19
URL: http://annawiman.com
Postat av: sara

Anna: tack så jättemycket! :D Vad glad jag blir!

2007-05-23 @ 19:51:37
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback