Fuck it

Jag lägger ner bloggen på obestämd tid. Jag håller på att flytta hemifrån, jag jobbar heltid plus att jag jobbar extra på Max och så ska jag ha tid för vänner och familj. Jag kommer tillbaka, när kan jag inte säga, men jag kommer tillbaka. Ni som vill mig nånting kan nå mig på [email protected] eller [email protected] alternativt på mobilen.

Ha det bra!
/Sara

Ofrivillig bloggpaus

Oj, oj, oj.. Det har blivit alldeles för mycket fest och sena nätter den senaste tiden. Det kombinerat med att jag jobbar heltid är kanske inte världens bästa. Bloggen har kommit lite i skymundan och jag kommer inte kunna blogga ordentligt förrän på tisdag, tidigast.

Det är så mycket som har hänt och jag har så mycket att blogga om men jag har helt enkelt inte tid. Nu måste jag sova för imorgon är det jobb, 08.00-20.15 är det som gäller. Sen hämtning av Maddolino som kommer från Ö-vik. Men tisdag. Jag lovar!

Sjung om studentens lyckliga dar!

IDAG TAR JAG STUDENTEN! OCH VI GÅR UT TREA PÅ TRAPPAN JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA ÖVERLYCKLIG OCH JAG ÄLSKAR MIN KLASS!!!! KLOCKAN 3 UTANFÖR HEDBERGSKA! BE THERE OR BE SQUARED!

Dagens:



Vitt linne, H&M
Svart topp, Zara
Jeans, Vero Moda
+
Sjal i håret, Ellos

Sexy Mama!

image1010
Jejje leker tiggare i Tallinn

Tallinn 2007



Bild 1:
Rosa klänning, Ellos (74.50!!)
Kofta&strumpisar, H&M
Sidenband, Ohlssons tyger
Väska, Second hand

Bild 2:
Vitt linne, H&M
Tunika, Saint Tropez
Jeans, Bershka
Kofta, H&M
Skor, Faith
Väska, Second hand

Bild 3:
Vitt&svart linne, H&M
Shorts, Bershka
Kofta, Mormor
Väska, Second hand

Krasch

Och mitt internet har som vanligt lagt ner när jag har sopm mest att blogga om. Dock så är det fixat nu så ikväll kommer en uppdatering om Tallinn! Om en timme bär det av till Alnö för en fika och middag hos våra favoritlärare. We like it. Solen skiner och livet är bara underbart!

Studenten - 4 days to go! :D:D:D:D:D:D:D