i'm sorry

jag ber om ursäkt för dålig uppdatering och dåliga outfit-bilder, men kameran har åkt på lagning så vi får se hur det blir med kvalitén på bilderna i fortsättningen.. :S

idag har varit en helt perfekt dag. solen sken och jag kände mig otroligt somrig i min outfit. sprang runt på stan som en yr höna och hittade grejer både här och där. åh. däremot kunde jag begränsa mig (okej, jag hade inte mer pengar) till att endast köpa en bikini. men vilken bikini! randig, i somriga färger för 199(!!!) kronor. hittade den på jc. and i love it.

jag behövde faktiskt en bikini också, för jag har upptäckt att alla mina gamla är för små.. :P

men, nu ska jag se över månadens tillgångar och planera inköp av kläder (yaay!) innan jag somnar. är grymt trött efter dubbelpassen (bodycombat+spinning) tidigare idag. jag sover nog jävligt bra inatt kan jag tänka mig ;D

aja, jag ska försöka fixa bild på bikinin as soon as possible! håll ut ;)

Puss&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback