inventering

Skor: Jag tycker att jag har rätt mycket fina skor och däri ligger problemet. Jag har bara fin - skor som pumps och liknande. Jag tycker att jag behöver ett par vita och ett par svarta sneakers, ett par vita ballerinas och vita, svarta, rosa och guldiga pumps.

Väska: Jag tycker själv att jag har ganska många fina väskor, men jag kommer säkert köpa fler inom en snar framtid ;D

Jacka: Har en mönstrad kappa, en svart trench, en blå kort ullkappa och en brun kort trench. Det jag tycker att jag saknar är en vit och svart, kort kavaj och en kort, beige trenchcoat.

Jeans: Man kan aldrig ha för många par jeans. De jeans som står på min önskelista är acne hep pure, victoria bechams white chrystal crown, ett par svarta cheap mondays och ett par lårkorta jeansshorts.

Shorts: Jag är ägare av de randiga h&m-shortsen, bruna linneshorts, vita, svarta och röda korta shorts, (de röda kommer snart), marinblå cityshorts, svarta pösiga cityshorts, bruna stickade shorts. När jag tänker efter så är alla förutom de svarta cityshortsen från h&m.. Skulle dock vilja ha ett par lårkorta, svarta shorts och ett par lite längre vita :)

Kjol: Har rätt många kjolar, vissa har hängt med ett tag, andra är helt nya och oanvända ;) jag tror inte att jag kommer utöka min kjolgarderob så himla mycket faktiskt då jag känner att jag har allt. Håller även på att sy om två par jeans till jeanskjolar :)

Klänningar: Jag har två vita, två svarta, en grå, en rosa, en blå och en brun. Jag känner mig rätt lugn på den här fronten också även om jag skulle behöva en LBD, LWD och en lite finare festklänning.

Toppar: Jag har fullt med söta toppar och linnen i hela garderoben som jag bara väntar på att få använda snart, snart, snart. Det jag känner att jag behöver är en babydoll-söt vit blus och lite pastell-färgade toppar och blusar.

Koftor: Behöver baskoftor. Svarta, vita, rosa, blå, gröna, gula.. bara vanliga baskoftor.

Solbrillor: Köper aldrig dyra brillor. Mina dyraste kostar 70 kronor och är från Bulgarien. Kommer kanske köpa ett par oversizade innan sommaren är över, men jag ser så liten ut.. Hela mitt ansikte försvinner typ ;P Äh, vi får se ;D

Bikini: Har min tropiska Bulgarien-bikini, en svart vanlig från h&m, en randig från twilfit, en lila från lindex som är jättegammal. Sen har jag en massa udda överdelar som jag har när jag solar. Tror faktiskt inte att jag behöver någon ny..

Accessoarer:  Behöver väl främst örhängen och håraccessoarer för jag har både armband och halsband. Sen kan jag väl tänka mig att köpa en söt slokhatt (en svart den här gången) med rosett. Sen vill jag ha ett vitt skärp och fler sidenband ;D

Byxor: Jag har bruna och rosa linnebyxor, kostymbyxor och ett par randiga linnebyxor från h&m-rowells sommar 2005 kollektion.  Skulle behöva vita, svarta och beiga linnebyxor. ska dra ner på vero moda och köpa ett par. De har linnebyxor nersatta till 79.50 nu!!!

Summering: Jag behöver vardagsskor och baskläder som koftor och sådant. Endast basgarderoben måste fyllas på tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback