SÅ LESS

jag har lagt undan världens underbaraste klänning på indiska. helt perfekt är den! i vit chiffong med guldpaljetter. 229 kronor. halva priset. pappa är skyldig mig 160 kronor. men inte fan kan han ge tillbaka dom. "nää, du får dom när jag får löööön". IDIOT! jag blir så förbannad! han klagar på att jag inte betalar tillbaka pengar som jag lånat (då jag betalat tillbaka inom en vecka), men han gör exakt samma sak själv! JAG BLIR SÅ IRRITERAD!!!!!!!!

nu kommer jag inte få min klänning bara för det. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD ARG JAG ÄR!

upd. dagens i-landsproblem, javisst!

Kommentarer
Postat av: sofie

åh, vad tråkigt! jag hatar när sånt händer! :(

2006-04-23 @ 16:22:23
Postat av: ssanna

var det den enda som fanns då? du kan ju alltid lägga undan den igen i annat fall :)

Postat av: sara

sofie: jaa, jag också!

ssanna: nja, den enda i xl (A) :P men jag ska nog lägga undan den tills på tisdag! :D

2006-04-23 @ 19:41:59
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback