sorry

åh, har haft helt fullt upp idag! först åkte jag, mormor, morfar och mamma på auktion. jag ropade in en Lisa Larsson-tomte som blev liiiite för dyr.. (visar bild imorrn!) mormor och mamma ropade in lite olika småsaker medan morfar gjorde riktiga konstkap!

sen åkte vi på loppis och där hittade jag såklart en massa mer! superfina koppar från London, en sommarservis med smultron på och några böcker!

efter att vi hade avslutat vår monsterfika (ni vet far och morföräldrar...) hos mormor och morfar så var jag tvungen att (övnings-)köra lite för fort, för jag var sen till stallet! det var alldeles för varmt för att rida, så vi gick ner och badade med dem istället! ;)

vart dock helt genomblöt då tröttli drog ner mig lite längre än jag hade tänkt ;P

nu ska jag och mamma feta oss ordentligt med pizza, glass, godis och vit chokladmousse! min favorit! yay! :D

Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

where are YOU ?

Postat av: Anna

hur går det med väskköpandet? börjar få lite panik nu när du inte hör av dig :) mvh anna

2006-07-27 @ 13:44:17
URL: http://iziadith.blogg.se
Postat av: sara

Jessica: i'm back!

Anna: har två väskor hemma nu ;)

2006-07-30 @ 22:29:04
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback