vilken morgon

07.09, grannen klipper gräset. 08.19, grannen slutar klippa gräset. 08.27, grannen trimmar häcken. 09.01, grannen slutar trimma häcken. 09.16, grannen tvättar bilen. med högtryckstvätt. 09.22 inser jag att jag inte kommer få mer sömn och går upp, förbannad. möts av en jobbigt glad mamma. muttrar att jag är trött. tio minuter senare ringer gräsklippargrannen på dörren och säger att vår kanin har sprungit iväg mot kohagen. yay. en halvtimme och en kaninjakt senare ska jag äta frukost. inget bröd. ingen fil. inga ägg. jag måste alltså gå ner till statoil. jobbigt. nu sitter jag här, hungrig, trött och less. ska åka på jobbet om en halvtimme och jag känner verkligen inte för det idag. tur att jag är ledig imorrn. gah. statoil väntar. mööööh.


Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

vilken djävla granne då :)))

Hoppas att det går bra arbeta kram J

Postat av: sara

Jessica: jaa, minst sagt! joorå, det gick bra! :D kram!!

2006-07-04 @ 22:21:12
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback