Yran

Vår resa mot Östersund och Yran började med buss. Långtråkig sådan. När vi väl kom fram, efter mycket prat och håkan-uppladdning, så gick vi direkt och stillade vår hunger på en grekisk/turkisk restaurang. Här såg i hottie nummer 1.

När vi begav oss därifrån började klockan närma sig åtta, och de sista tonerna från Carola började ebba ut. Vi gick in på området och började genast utforska. Vi kom fram till att området var indelat i tre delar. Tivolit, Krogrundan och Stora Scenen.

Vi gick runt i några timmar, strökollade på I'm from Barcelona och Sugarplum Fairy, sen när klockan började närma sig halv tio så begav vi oss till stora scenen. Vi väntade i ungefär 25 minuter. Sen kom han.
Åhåhåhååååkan. Orsaken till varför vi var där (egentligen..) och han var så grymt bra. Det finns ingen som slår honom!

Efteråt så gck vi mest runt, spanade in Virtanen och jag lyckades göra bort mig ganska grovt. Men man kan ju hoppas att det inte gjorde så stor skada.. (doh!)

Jag kan också meddela att jag hittade X antal hunkar där. Och X antal "hunkar"(med vissa undantag!) hittade tydligen oss.. ("nu ska vi röja!!!... tjaaa")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback