jobbig dag

kan äntligen slappna av efter en väldigt jobbig dag. blev uppkörd klockan 06.45 för att bli inskjutsad till lägenheten, där jag upptäckte att min "sagan om de två tornen"-dvd var trasig (den är en av mina absoluta favoritfilmer) så jag fick kolla på pirates of the carribbean istället. klockan 9 begav jag mig ner på stan för att vaxa benen. klockan 10 var jag på väg ner till bussen med rödprickiga och ömmande ben. städade tre trappuppgångar och gick till lägenheten där jag såg klart pirates. klockan 12 var det dags att bege mig till jobbet. var så less när jag kom dit, och det blev inte direkt bättre där.  nu känner jag bara att jag vill ha en shoppingtur deluxe och en fet jävla chokladkaka.

morgondagen kommer antagligen inte bli mycket bättre, men på torsdag ska jag dra en repa på erikshjälpen.

nu tänkte jag leta igenom köket efter något onyttigt.. ciao!


Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

... låter jobbigt :)
samma här pustar ut efter en heeeel dag med diverse grejjer :)
fynda lite i dag med kika bloggen :)

Hoppas att du hittar når på erikshjälpen :)

Hur känns dina ömmande ben nu samt vad kosta vaxningen ???

kram J

Postat av: sara

Jessica: kikar in direkt! :D jaadå, nått ska jag väl alltid lyckas hitta :)

det ömmade i ungefär en timme, sen var det lugnt. det rödprickiga satt i lite längre, i två timmar kanske.. det kostade ingenting för mig eftersom min mamma känner hon som gör det, men normalt kostar hennes benvaxningar runt 3-400 kronor, beroende på hur mycket du ska vaxa :) kram!

2006-06-27 @ 23:02:39
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se
Postat av: Jessica

VARFÖR INTE ARVIKA :' (

2006-06-27 @ 23:34:43
URL: http://obytbar.blogspot.com
Postat av: Vintage*Jessica

sra lyxigt med nyvaxade ben :)
Hoppas att du återkommer i morgon med bilder på nåt fynd kanske ???

Puss J

2006-06-28 @ 22:18:33
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sara

hun: u know why.. :/

Jessica: yes ;D jag lägger in bilder idag på det jag fyndar ;D OM jag fyndar nått ;D

2006-06-29 @ 07:09:28
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback