shoppinglista

SKOR:
Vita ballerinaskor, Vita sneakers, Svarta sneakers, Vita pumps, Svarta pumps, Rosa pumps, Guldiga pumps, Leopardballerinas, Svarta stövlar, Gummistövlar, Röda pumps, Grå pumps och Vita loafers.

ÖVERDELAR:
L
ängre baslinnen i vitt, svart och grått, Bas t-shirts i vitt, svart, blått, grönt , grått och rosa, Hoodies i vitt, grått och svart, Koftor i vitt, svart, rosa, grönt och blått, Långärmade tee's i vitt, svart, grått, blått och rosa.

YTTERKLÄDER:
Skepparkavaj i marinblått eller beige, Svart kort kavaj och Vit kort kavaj

NEDERDELAR:
K
näkorta jeansshorts, Svarta lårkorta shorts, Cityshorts i marinblått och svart, Jeanskjol, Röd kjol, Vit klockad kjol, Mörka stupisar, Ljusa raka jeans, Baggyjeans, Surfshorts, Färgglada korta shorts

BIKINI:
R
andig/mönstrad, Svart vanlig och en Vit

VÄSKOR:
M
arinblå, ljusblå eller svart Longchamp, Svart väska och Vit väska

Det här är vad jag behöver just nu. Tänkte leta lite second hand efter allt det där ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, är allt det där ens nödvänligt, eller bara ett behov? Shopping behovet kan ju allt skada plånboken lite. :/ Lycka till i alla fall.

2006-06-18 @ 00:28:58
Postat av: sara

Malin: jag behöver kanske inte exakt allt, men nästan ;) det blir nog inte så farligtdyrt, jag kommer nog köpa hälften på second hand ;)

Postat av: sara

Malin: jag behöver kanske inte exakt allt, men nästan ;) det blir nog inte så farligtdyrt, jag kommer nog köpa hälften på second hand ;)

2006-06-18 @ 09:23:31
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback