ÅH!

jag blir så less på skolan! okej att tvåan skulle vara jobbigare än ettan men det här är helt sjukt! jag har 12 (!!!!!) stora projekt som ska vara klara innan vi slutar v.22!

* Rättskunskaphemprov (ni hör ju hur det låter..)
* Samhällsuppgift, jämföra två länder (djupare förklaring) som ska presenteras muntligt och skriftligt
* Engelskaprojekt, göra en reseguide till Isle of Wight
* Engelskaprojekt 2, skriva en uppsats i MLA-format om en bok.
* Reklam i svenskan, filma, klippa och presentera.
* Skriva en essä (say what??) om valfritt ämne
* Utforma en geografilektion som vi sedan ska hålla för åtta-klassare
* Sundsvall City - projekt, komma på ett problem med staden och försöka fixa det.
* Matteprov, kursprov
* Prov, rättskunskap (ett till.. japp...)
* Svenskadebatt
* Samhällsdebatt

Kommentarer
Postat av: Tesan

härligt! eller inte... :)
Saknar inte det där iaf! Fast jag kan tyvärr inte trösta med att det blir sen heller...

Postat av: sara

Tesan: nää, inte direkt ;P nää, jag väntar nog ett tag med att plugga vidare ;)

2006-05-10 @ 16:23:39
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se
Postat av: Sofia

Hua! tacka vet jag universitetet, mycket slappare än gymnasiet tycker jag. Fast ingen i klassen håller med mig, humm?

2006-05-10 @ 16:26:43
URL: http://sosofia.blogg.se
Postat av: sara

Sofia: haha, åh vad skönt att höra ;P det beror väl kanske på vad man gick på för skola innan ;D

2006-05-10 @ 17:48:02
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback