inventory

Yes, jag  inventerar också garderoben enligt listan från Ebbas stil som så många andra har gjort.

KLÄDER
Två par jeans - Jag har typ
7-8 par jeans
En kashmirkofta - Nej, tyvärr har jag inte det. Skulle dock vilja ha.
Ett par svarta finbyxor - Ja, jag har två par, men jag använder dem aldrig. Funderar på att göra shorts av dem.
Ett par svarta shorts - Yes, ett par lårkorta från h&m och ett par knälånga från second hand
En vit skjorta - Jag har två Vero Moda och en oversize vintage skjorta.
En kavaj - Jodå, jag har en rosa, en svart, en grön och en marinblå skepparkavaj
En svart kofta - My darlings som är second hand.
En kofta i en annan färg - Blå/vit från h&m, beige som är second hand, rosa från mq o.s.v.
En jeanskjol - Jo, jag har några stycken. Sen har jag några gamla jeans som jag ska sy om till antingen shorts eller kjol.
Två svarta toppar - Vad menas med toppar? Är det vanliga bas-toppar utan något på så är jag tveksam..
Två vita toppar - Tveksamt igen.. Har en helvit vet jag..
Två svarta linnen - Inte om det är vanliga släta baslinnen. Annars har jag miljoner!
Tre vita linnen - Samma här, har några vanliga vita men mest med krusiduller på.
En trenchcoat - Yes, jag har en svart vintage-trench
En vinterkappa - Yes, en hundtandsmönstrad kappa.
En svart klänning - Japp, en svart vanlig, typ sommarklänning och en lite bonnig från asos.

SKOR
Ett par partysandaletter - Jaaaaa! Såklart. Jag har inte bara ett par kan jag säga!
Ett par svarta och/eller chokladbruna boots - Japp, jag har ett par chokladbruna Pertti Palmroth vintage-boots.
Ett par ballerinor - Jaa, har ett par gröna, ett par svarta och ett par vita är på väg till mig nu ;D
Ett par partyskor - Använde mest pumps på fest, och mina partyheels såklart ;)! :D
Ett par söta gummistövlar -Nope, skulle dock behöva ett par nu när vi flyttar till bushen ;)
Två par gympaskor - Njae.. Har ett par Converse.. Behöver faktiskt vanliga gympaskor!

ACCESSOARER
En mellanstor vardagsväska - Yes, en jättefin från Debenhams
Ett par mörka solglasögon - Har tre par ;P
Ett par skinnhandskar - Nope, och det är inte direkt så att jag behöver dem heller..
En pashminasjal - Mammas urmysiga sjal. SKulle dock vilja ha en vit!
En weekendbag - Njaa.. Har en vanlig svart bag. Men ingen weekendbag.
En partyhandväska - Ingen jag känner att jag vill använda..
En kuvertväska - Den håller jag på och säljer ;P

Kommentarer
Postat av: Sofia

mjau vad fina partysandaletter! var kommer de svarta ifrån?

Postat av: sara

Sofia: tack! :D dom är ett second hand-fynd! hade världens tur! ;)

2006-05-02 @ 21:44:56
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se
Postat av: ssanna

ska du flytta? :((

2006-05-02 @ 22:19:19
URL: http://ssanna.blogg.se
Postat av: sara

sanna: japp, mamma flyttar till matfors ;P men jag kommer ha en egen lägenhet i stan ;P

2006-05-03 @ 12:11:53
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback