Mina skor

Skor som jag har gjort om själv:


1&2. Bruna second hand pumps blev lite piffigare med rosett bak
3&4. Marinblå second hand pumps blev också lite roligare med en denimrosett ;D
5. Gula Wedinspumps blev peeptoe med rosetter
6. Rosa-randiga kilklackisar blev låga strandskor
7. Naturvita tygskor fick sig en makeover med sidenband istället för vanliga skosnören.

Jag gillar de bruna och de gula bäst ;)


Mina ballerinaskor:


1. Gröna ballerinaskor med snören från Bianco
2. VIta second hand ballerinor
3. Svarta second hand ballerinor (exakt likadana som de vita)
4. Guldballerinas från Indiska

Mina favoriter är de svarta och de vita ;D


Mina flats och "sneakers":



1. Vita loafers från Erikshjälpen
2. Svarta loafers med liten klack är från Röda Korset
3. Grön/vita Converse AllStar Weapon


Färgglada skor:



1. Kleinblå slingbacks, second hand
2. Röda pumps, second hand
3. Ceriserosa pumps, helt oanvända från second hand
4. Röda mockapumps från Din Sko
5. Ljusblå pumps från Wedins
6. Lila pumps med rund tå och volanger från Bianco
7. Turkosa pumps som har varit mormors :)

Jag gillar de kleinblå, de rosa och de lila bäst ;)


Neutralt färgade pumps:



1. Naturvita pumps
2. Bruna mockapumps från Röda Korset
3. Grå pumps med volang från Erikshjälpen
4. Mörkgröna pumps med "knyt"detalj
5. Beiga second hand flats med liten kilklack

Jag gillar de naturvita, grå och beiga bäst ;D


Sandaletter:



1. Rosametallic med strasspänne
2. Svarta second hand, ursnygga!

Gillar båda två extremt mycket ;D



Slänga?



1. Grymt fula, slitna silvriga pumps. På väg att slängas ;)

Lägger till eftersom ifall jag kommer på att jag har glömt något eller några par ;)

Kommentarer
Postat av: sana

du borde ta bort alla snören på ballerina skorna från bianco. om du inte gillar dom som dom är nu dvs.. :)

2006-05-28 @ 20:53:25
Postat av: sara

sana: har faktiskt funderat på det, men har aldrig orkat ;P kanske är dags nu ;) tack för tipset iallafall!

Postat av: Lovisa

jag ser talang på sko-makovern ;)

2006-05-28 @ 22:28:14
URL: http://loovisa.blogg.se
Postat av: sara

Lovisa: tack! vad glad jag blir! :D:D

2006-05-29 @ 08:45:59
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback