första steget på vägen

Jag hade min första körlektion idag. Jag har kört ganska mycket innan och kommer antagligen köra mer i fortsättningen eftersom jag tänkte försöka ta mitt körkort innan jul.. (jag vet, det blir svårt) Har bokat en till körlektion imorgon och ska boka så många som möjligt medan jag är ledig. Ska börja med teorin också, vilket jag verkligen behöver! Åh, det känns verkligen att jag börjar bli vuxen, nu är det bara 12 dagar kvar till min 18-årsdag! Helt sjukt.

Nu ska jag iallafall ringa Sussie och planera morgondagen ;) Au Revoir!


63579-56663579-567
I wish ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, korkort innan jul och du har inte borjat med teorin! tjoo! men det fixar du sakert :) jag skickar lycka till :)

2006-11-22 @ 23:00:20
Postat av: sara

anonym: jag vet, men man kan ju alltid försöka ;) jag fyller inte år förrän den 5:e december så ;D tackar, det kan säkert behövas, haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback