Idol-finalen



Jag brukar inte följa idol, men nu har jag sett de fyra senaste veckofinalerna och jag tycker absolut att det är rätt personer som är i final.

Erik har verkligen utvecklats väldigt mycket och han har en skön röst. Mina favoriter av de låtar som han har sjungit är bl.a Signaturlåten till One Tree Hill, "I dont want to be", "Bed of roses" som jag tycker är något av det bästa som någonsin framförts i idol och till sist "Crazy", vilket inte är helt enkel att framföra.

Markus har en riktigt skön röst som, enligt mig, påminner lite om Daniels (vinnaren.. 2003?) fast Markus har en mycket rockigare och skönare attityd. Hans bästa låtar är definitivt "Balladen om Fredik Åkare", "She will be loved" och "Come undone", riktigt bra låtar allihop!

Jag måste nog säga att jag hoppas att Erik tar hem alltihop, vem vill du se som vinnare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback