Julklappar

Nu börjar det bli dags för julklappar och de bästa och mest uppskattade klapparna brukar vara de personliga, de som säger något om personen. Jag tänkte visa vad jag tänker köpa/göra till de som får klappar av mig;

Susanne:

Susanne är ägaren till min sköthäst, men också min mammas bästa vän. Jag har känt henne så länge jag kan minnas och hon ska få en tavla med Trölli-motiv, bilden ser ni ovan.

Morfar:

Min morfar är en bil-galning och han har haft många amerikanska veteran-bilar i sin ungdom. Han får en liten modell-bil av mig.

Mormor:

Mormor är en riktig smyckes-tant och ett kamésmycke passar perfekt!

Mamma

Mamma tycker om att pyssla så hon får en kartong med klistermärken och dylikt så att hon kan göra kort, scrapbooks och liknande. Från Tvins

Pappa:

Pappa är en skidgalning utan dess like, så han får ett års prenumeration på tidningen "Åka Skidor"

Farmor:

Farmor älskar hantverk och hon är uppväxt på bondgård, därför är dessa snidade trähästar perfekta!

Lillebror:

Min lillebror har lånat/snott min Ipod sen jag köpte den så nu är det dags för honom att få en egen!

Sen har vi ju vännerna också, men.. dom läser ju så det avslöjar jag inte här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback