lista

Senaste impulsköp: Massa underkläder på Lindex i Stockholm
Bästa fikat: En riktig långfika på Wayne's med en Isfrappe alternativt på Starbucks på Oxford Street i London.
Färg du hatar: Alla neonfärger, usch!
Någon som gör dej förbannad: Folk som klagar hela tiden, falska människor, pedofiler, våldtäktsmän.. etc
Så får du motion: Gymträning, ridning och löpning
Om du var en blomma: Så skulle jag växa på Åreskutans topp.
Det dyraste du äger: Oj.. jag vet inte vad det dyraste är men det dyrbaraste jag har är alla minnen.
Tidigaste barndomsminnet: När jag och Nikki jagade löv på dagis och jag ramlade och fick hjärnskakning.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Jag ställer nog aldrig samma fråga..
Samlar på: Påsar och minnen.
Underskattad grönsak: Bönor.
En bil är en: Nödvändighet, en som jag hoppas äga inom kort ;)
Pryl du inte kan vara utan: Plånboken och mobilen
Ditt livs aha-upplevelse: När farfar dog, jag insåg att livet är så himla mycket mer än det man ser.
Lyx är: Att ha något man länge har önskat sig, men det måste inte vara materiellt
Tidningar du prenumererar på: Ingen..
Du gör med 100 upphittade kronor: Gissa? Shoppar såklart! ;)
Nån du saknar: Madde & Lagga!
När grät du senast: Alldeles nyss, till "Million Dollar Baby" (jag veeeet, jag är känslig..)
Du tycker det är tantvarning: När man inte hittar avstängningsknappen till datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback