min apu



bild 1: supersöta sandra, hon är världens goaste unge!
bild 2: sofie och bomullspojken simon (han heter kotton i efternamn)
bild 3: sofie och matilda, gullunge!

bild 1: julian med jordens härligaste hår!
bild 2: min lilla sötnöt, matilda!
bild 3: sasha, ofelia, jag och sanna, sötungarna mina!

bild 1: esther och simon j, åh esther min lilla gospropp!
bild 2: simon, matilda och sandra busar
bild 3: lill-ellen, så himla söt!




underbara bilder från puerto banús, jag har tagit dem själv :)


hey, här är ju vi faktiskt med ;)


det fanns fullt med snygga lyxbilar, båtar och hus runt omkring Puerto Banús, jag såg till och med en ferrari ;)


utanför vår dörr fanns det apelsiner, limefrukter och fikon ;) den roliga skylten med "casa burger" hittade vi på vägen ner till stranden ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

ååååh. jag var i puerto banús i somras, blir alldeles till mig av dessa bilder. det är så underbart och man kan inte sluta längta tillbaka!

Postat av: sara

linnea: haha :D jag förstår det! jag längtar jättemycket tillbaka jag med!

2006-11-21 @ 10:42:14
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du bett om lov oom att lägga ut bilderna på ungarna av deras föräldrar. Du vet att det är världen hej och hå med fullmakter och sånt bara för dagis och skolor för att få göra det. Kan ju vara skyddade identiteter och sånt som inte du vet om. Ville bara uppmärksamma dig på det.

2006-11-21 @ 23:21:15
Postat av: sara

anonym: jag har skickat mejl till alla barnens föräldrar, ja :) tack för varningen! :)

2006-11-22 @ 17:15:29
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback