shopping&outfits


bild 1: superskön myströja med knyt i midjan från oysho
bild 2: två likadana toppar från zara, supersöta!
bild 3: lila baslinne från topshop


bild 1: mina drömskor, svarta loafers med rosetter från oysho
bild 2: rutiga ballerinaskor från bershka (present till sussie)
bild 3: lila mockapumps med rosetter, hur fina som helst! (invigdes på hard rock i stockholm)


bild 1: jeans från zara (köpte två par för 250 spänn styck!)
bild 2: pashminasjalar för 45 kr styck
bild 3: superbra lotion och peeling som luktar himmelskt!


och så lyckades jag faktiskt få med två outfits på bild också ;)

bild 1:
vitt linne, h&m
kofta, h&m
shorts, h&m
band i midjan, h&m
skor, faith

bild 2:
linne, h&m
jeans, h&m
kofta, oysho
skor, oysho

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina saker!

Postat av: Mill

Jag gillar de lila skorna!

2006-11-21 @ 13:23:05
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: Vicki

Jättefina inköp! Men missade du Mango när du var i Marbella? Det är min favorit av de spanska kedjorna, och deras utbud nu på höstlovet var bättre än nånsin :)
Var nånstans i Marbella var du förresten? Har nämligen varit där nere i princip varje lov i hela mitt liv, me love solkusten!

2006-11-21 @ 17:09:41
URL: http://viqi.blogg.se
Postat av: sara

Ida: tack!! :D

Mill: jaa, jag med!" det var verkligen kärlek vid första ögonkastet!

Vicki: tackar! jaa, jag gjorde nog faktiskt det.. jag såg inte ett enda mango.. :S jag var i puerto banús och vi hittade bara en massa zara där ;P jaa, jag med! jag kommer definitivt komma tillbaka!

2006-11-21 @ 18:43:17
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback