Tjejsnack v. 47 - Barndom

· Hur såg du ut när du var liten?
Jag var ett litet, knubbigt och blont yrväder som sprang runt och krävde uppmärksamhet. ;)
· Vad var din favorit lek/leksak?
Mina nallar, Panda och Kompisnalle (kompisnalle har jag dock tappat bort..)
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Nikki och min kusin Carro
· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
När jag var ungefär tre år så hade jag en liten tendens att vara ganska elak mot min två år yngre bror. Jag tyckte inte alls om honom och tog alla chanser att göra honom illa. Jag var en riktig ögontjänare!
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Jag vägde 2.8 kg och var 49 cm lång

Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

välkommen hem har saknat ditt bloggande :)))

Postat av: Anonym

Jessica: tack så jättemycket! :D

2006-11-20 @ 18:34:53
URL: http://hopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback