shoppat idag:

drog en snabb-repa på staden med anna-banana och lyckades, som vanligt, spendera en del pengar. inte så mycket dock, runt 300 ;)

på wedins hade de tag tre betala för två (sånt gillar vi!!!) så resultatet blev detta:

1. svart väska som passar perfekt som skolväska!!
2. röda ballerinaskor. jag har letat. forever. jag. har. hittat. dem
3. grå stövlar i ridstövelmodell, ska sätta på ett grått sidenband, de kommer bli grymma!


på indiska hade de också rea! jag lyckades fynda dessa för 30 kr! jag har kikat på dem hela sommaren, men aldrig orkat prova. men nu har jag ju bara tvungen ;)



Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

Indiska skorna var såååå söta :)


vilka fynd kram J

Postat av: sanna

Vilka finfina fynd!
Stövlarna var jättesnygga.

2006-09-20 @ 20:58:45
URL: http://sanna.feelthemachine.com
Postat av: sara

Jessica: jaa, jag älskar dem! jaa, det tyckte jag också ;) kram!

sanna: tack! :D jag är rätt nöjd faktiskt. :D jaa, jag älskar dem! :D

2006-09-20 @ 21:00:09
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback