trölli - the legend ;)

det var några som ville se mer av skruttisen så här får ni följa med oss på promenix i skogen! :D

det här är stallet, där han och aron står :)

han är expert på att rymma och här försöker han ta sig ut ur stallet.

"nej! hon såg mig!"

ute på promenad, inte världens mest smickrande vinkel ;)

"MAAAAAAAAAT"

här hörde han nått som jag absolut inte hörde, han stod blickstilla i en kvart ungefär..

såhär ser man ut när man är suuuuuur! (han fick inte äta på vägen, då tvärstannade han och vägrade röra på sig..)

trölli är min mammas kompis (Susanne) häst som jag är medryttare på, ifall nån skulle aha missat det ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Han är bedårande! :D
Usch, nu saknar jag ridningen något kollosalt. Usch :P

Postat av: sara

Lina: jaa, han är verkligen underbar! varför slutade du?

2006-09-26 @ 15:43:05
URL: http://shopaholiclight.webblogg,se
Postat av: Lina

Nyligen flyttat från Sthlm till Karlstad och har därför blivit av med medryttarhästen. Letar ny men det eftersom jag är student har jag en tajt budget vilket gör att det finns få att välja bland.

2006-09-27 @ 23:47:46
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback