veckans outfits hittills:

onsdag;

vit miniklänning, second hand
grått linne, h&m
svart bas t-shirt med grått sidenband, h&m
leggings, lindex
lila pumps, second hand
väska, second hand

tisdag:

vitt linne, h&m
blårandig kofta, h&m
jeans, h&m
skärp, second hand
stövlar, second hand
väska, second hand
halsband, second hand
+
skepparkavaj, vero moda

måndag:

vitt linne, h&m
svart kofta, h&m
jeans, h&m
svarta pumps, second hand
väska, second hand
bälte, second hand

söndag:

vitt linne, zoul
blå tröja, marwin (mammas)
shorts, h&m
skärp, second hand
kilklackspumps, second hand
väska, second hand

jag gillar söndag och onsdag ;D och tisdag... :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Synd att du har bälte i midjan på alla bilderna. Annars fint, men det vore kul med me variation

2006-09-13 @ 19:47:53
Postat av: Vintage*Jessica

Alltid lika snygg :)
diggar ditt bälte i midjan thats style kram J

Postat av: sara

Malin: det är ett mode som jag gillar, jag tycker att varje outfit blir snyggare med ett skärp i midjan. ;) tack så mycket för kritik på ett bra sätt ;)

Jessica: tack! jag blir alltid så glad när du kommenterar! :D

2006-09-13 @ 20:12:32
URL: http://shopaholiclight.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback