Insomnia



Yes, här kommer ett antal bilder från i söndags/måndags. Vi var i Maddes (blondinens) stuga och hade allmänt trevligt. Förutom att jag inte sov mer än 45 minuter.. Det var faktiskt lite läskigt, jag som alltid (och då menar jag alltid) kan somna låg vaken i en och en halv timme och sen gav jag upp och gick ut. Spelade patiens och knäppte naturbilder. Så jaa, dom första två är från typ.. klockan 6 i söndags morse.. Nice.

Nu ska jag och Madde fortsätta plugga till vårt scientologi-prov. Helt störd religion. Aja. Ska ge upp nu..

Kommentarer
Postat av: Madde

YAY! Alltid lika roligt med stugan och tokiga människor (inklusive dig, din lilla fågelskådare;))

MWAAAHHH!!!!

Postat av: sara

Madde: absolutely, how about en grillkväll på söndag? ;)

2007-04-18 @ 19:37:48
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback