Några dagens:

Fredag:

Rött linne, Ellos
Kofta, mormor
Byxor, H&M
Väska, mamma
Skor, DinSko


Sporttopp, Intersport
Rött linne m rosett, H&M
Jeans, Only
Skor, I <3 Mustang
Kofta, H&M

Lördag:

Vitt linne, Ellos
Randigt linne, Ellos
Kofta, Gina Tricot
Shorts, Bershka

Gårdagen var mindre rolig, träffade lite folk jag kände men det hände så himla mycket som är lite svårt att smälta. Nu ska jag åka till Matilda innan jobbet. Roligt!

Vill bara säga också hur mycket ni tjejer betyder för mig. Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Madde

ååh gumman! och jag är så glad över att jag har dig! love you with all of my heart <3

Postat av: sara

Madde: Baby, detsamma! <3

2007-08-14 @ 09:05:00
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback