Gårdagen

63579-743

Intressant kväll, måste jag säga. Mycket spring fram och tillbaka, många gratisdrinkar och förvirringen var stundtals på hög nivå. Kareoke, Proud Mary på Daltons och senare ännu fler drinkar. Träffade väldigt mycket folk jag kände och dansade med Sandra, världens sweetheart. Kvällen slutade med en Subway-macka och två personer i en 90's säng. Lord, det var trångt. Vaknade typ 07.37, svinpigg as usual. Jag sover aldrig längre än 9 när jag har varit ut!  Anna vaknade väl nån timme senare och åkte hem till sin ö.

På grund av de där gratisdrinkarna (inte bra, inte bra) så mår jag inte heelt hundra idag, huvudvärken är nog på ingång känns det som. Morgonen har iallafall spenderats som ni ser på bilden. Kaffe i fetaste rosa muggen, dator, mobil och badgerbalm (som jag fick i min goodiebag igår). Nu måste jag ta och röja lite här inne, det ser verkligen förjävligt ut!

So long suckers! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

hahah, va kul att träffa dig igår.."tallkotten" ;)

Postat av: sara

sanna; detsamma sanna! :D

2007-02-04 @ 12:06:31
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback