H&M-paketet + annat

Det här beställde jag från H&M:


Blå, kortärmad topp som är HUR skön som helst!

Två bikinisar, en svart halterneck och en brun/vitrandig halterneck. Blir nice till Lanzarote!


Ett svart och ett vitt baslinne (de är grymma!)


Tre armband, superfina och billiga!


Sen har jag shoppat igår också ;)


Fem ögonskuggor från H&M, 19.50 styck, som hittat! Superfina allihopa!


Sen fick jag faktiskt en plånbok av Jejje! Tack, tack! :D Superfin och precis lagom storlek för mig, dvs som en mindre väska ;)

Kommentarer
Postat av: L

Vart är plånboken ifrån?

2007-02-15 @ 19:29:24
Postat av: amanda

hjälp mig, du ser ut att hålla koll på modet. jag har hittat en såå fin klänning i tidningen amelia(hjälp vem kunde tro det). det finns med i det nyaste numret på sidan 53, jessica alba bär den där. den är så fin och jag har blivit helt kär i den. nu frågar jag dig, har du någon aning om hur jag kan få tag på den? oavsett original eller en liknande kopia? skulle va jättesnällt ifall du ville hjälpa mig. kram kam

Postat av: Jullebull.

Jag håller med, arbanden var Superfina!
Vart är dom köpta..?:)
Svar gärna i min blogg.
Kram.

2007-02-18 @ 18:41:29
URL: http://skosulan.blogg.se
Postat av: Jullebull.

Eller jaha... är dom från H&M eller r jag fattat knasigt då..?

2007-02-18 @ 18:43:24
URL: http://skosulan.blogg.se
Postat av: sara

L: Den är från Pieces accessories :)

amanda: Jag har inte sett något liknande i affär, men jag har skickat iväg ett mejl till amelia, så dom borde svara vilken dag som helst nu :)

Jullebull: Yes, dom är från H&M :)

2007-02-18 @ 19:50:26
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback