Tjejsnack v.8 - Sömn

· Vad har du på dig när du sover?
Inte för mycket kläder, helst trosor och ett linne eller en stor t-shirt.
· Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
Det beror på, men sidan är nog favoriten ;)
· Hur många kuddar har du i sängen?
Två, men jag sover oftast bara på ena.
· Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
Oftast, fast vissa drömmar är så långa så jag glömmer bort början.
· Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?
Näe, jag tror inte det, men mormor brukar göra det ;O

Kommentarer
Postat av: Vicki

Åh, sanndrömmar är så läskigt. För nån månad sen drömde jag att min kompis hade färgat håret blont och när jag kom till skolan hade hon gjort det på riktigt! Creepy...

Postat av: sara

Vicki: Jaa, verkligen! Mormor är jätteläskig när hon ringer och frågar om jag har ramlat eller nåttsånt, och så har jag gjort det!

2007-02-20 @ 09:03:19
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback