+ & -

+ en dag till, sen är det helg.
+ min dag i stallet imorrn!
+ möte med rektorn, vår student kanske ordnar upp sig
+ ska börja måla om i mitt rum
+ om allt går som jag vill har jag körkort inom tre veckor.
+ det är snö, så man kan åka skidor

- det är kaaallt (för kallt)
- jag har inga pengar på mobilen och laddaren är hos mamma..
- jag har hur mycket plugg som helst att göra, men jag orkar inte.
- uppkörning och körkort i allmänhet är dyyyyyrt
- jag har inte fått hämta ut mina paket från asos och catalog än. blä.
- övningskörningen igår gick inte alls bra, jag kommer aldrig få körkort.
- jag har inte åkt skidor en enda gång den här säsongen. inte en enda gång.
- mina pengar är snart slut. blä
- mitt betygssnitt är inte alls lika bra som jag vill att det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback