All alone

Nu sitter jag här ensam, tjejerna ovan har nyss åkt hem. Vi hade ett mini movie-maraton här i lägenheten. Det blev "The rules of attraction", "Napoleon Dynamite" och "The perfect man" och en massa prat, som vanligt. Hade trevligt också, som vanligt. ;)

Imorrn blir det jobb och sen har jag avslutat min helvetesvecka. Jag L-Ä-N-G-T-A-R! Men det ska bli riktigt skönt att sätta sprätt på alla tusenlappar. ;D

Bjuder på några bilder från äldre dagar. (Misstänker att jag inte blir så populär efter det här) Men det får ni tåla tjejer ;)


Bild 1: Anna (hade en annan bild först men blev tvingad att byta..)
Bild 2: Jag (och en del av Jessica&Gabrielle)
Bild 3: Jessica och Krokko (Vart tog han vägen? :O)
Bild 4: Gabrielle (Gillar posen ;D)

(Och ja, jag ska hitta en riktigt ful bild på mig också ;D)

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha, jag gillar gabrielles ögonskugga!!
och jessica hahaha så liten!:)

Postat av: sara

sanna: haha, jaa visst är den snygg? ;) haha, jag vet, en liten bäbis! :)

2007-01-14 @ 19:41:41
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback