Shoppat

Har hunnit med rätt mycket shopping sen jag började min bloggpaus. Här är den större delen:


Två par mörka jeans från Only (199kr st) och ett par grå mysbyxor från BikBok (99kr)


Kofta från MQ (hade kostat 599, jag köpte den för 150 kr), två linnen från BikBok (79kr) och en tunika från Ellos (149 kr). Självklart lyckades jag spilla foundation på  tunikan första kvällen jag hade den.. Nice...


Blus från BikBok (175kr). Älskar den!


Svart linne med fickor rån Cubus (70kr) och topp från KappAhl av alla ställen.. (150kr)


Linne med hjärtan från BikBok (149kr)


T-shirt från JC:s herravdelning (65 kr!!)

Och sen till min.. fetisch?

Bild 1: Gröna, röda och lila ballerinor från H&M:s barnavdelning (37.50 kr) och svarta från Din Sko (180 kr)
Bild 2: Silvriga ballerinor från KappAhl
Bild 3: Silver/guldiga pumps från SkoMårten (200 kr)
Bild 4: Svarta skor med paljetter, SkoMårten (125 kr)
Bild 5: Rosa pumps från Röda Korset (20 kr)


Silvriga flip-flops från KappAhl (99 kr) och gladiatorsandaler från Lindex (99 kr)

Jag har lyckats hitta allt det jag har velat ha jättelänge och det mesta av det här har blivit inköpt de tre senaste dagarna.. Pappa kommer antagligen döda mig för att jag har köpt 10 (!!!!!) par nya skor, men det är smällar man får ta. Jag kommer iallafall dö lycklig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback