Tjejsnack v.30 - Underverk

  • Vilka av Sveriges [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
  • Jag har besökt Globen och Vasa, men jag jobbar på resten ;)


  • Vilka av Världens [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
  • Jag har faktiskt inte varit vid några av dessa underverk, men jag skulle väldigt gärna vilja åka till allihop! Helst kinesiska muren och Taj Mahal dock!


  • Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
  • Gud vad svårt! Det är många ställen som är små underverk, men jag tror att Tallin slår många av dem. Fantastiska byggnader. Måste åka dit igen. MED kameran..


  • Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?
  • Jadu.. Det skulle nog vara Håkan. För att han gör sig egen grej och lyckas få så pass många fans även fast han är nästintill tondöv.


  • Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?
  • Inte som jag vet om.. :S


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback