What goes up must come down

Nu börjar jag verkligen få koll på vad jobbet går ut på. Fick sitta och svara i telefon i två timmar idag och det gick faktiskt jättebra! Sakta men säkert börjar livet ordna upp sig. Enda problemen är att jag är sjukligt trött och att jag knappt har tid för något annat än jobb och plugg. Men det blir snart bättre  och jag ska sova ut i helgen, så jag kommer tillbaka som en ny människa! :)

Men nu är det dags för plugg till ett muntligt prov i internationella relationer ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

vad är det du jobbar med egentligen? har aldrig fattat det. Jag ska läsa internationella relationer nästa år, är det roligt eller är det bara krångligt;p

Postat av: sara

amanda: Jag är växeltelefonist/kundtjänst på Bolagsverket. Nja, det är en väldigt intressant kurs om man orkar följa med. Den är rätt tuff men du lär dig väldigt mycket! :)

2007-05-17 @ 15:32:51
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback