Declaration of independence

Precis tillbaka från lunchen. Vi (Jag, Lena, Carina och Erika) gick på Piccolo och åt buffe. Det gjorde även hockey-tuffingen Jonathan Hedström.

Jag pratade lite med Elin och bestämde mig för vad jag skulle ha på mig på personalfesten ikväll. Det ska bli kul men samtidigt är jag absolut inte peppad att festa.. Dock så har min chef (och alla andra som jobbar på verket) berättat så mycket bra om alla personalfester som har varit så jag måste gå dit och kolla iallafall. Se hur det är. Jag kan ju i värsta fall ta en taxi, eller buss hem. Men nu ska vi inte tänka så. Det ska bli skitkul!

Jag fick förresten paketet från Net-a-porter nyss. Jag är SÅ nöjd. Men jag kommer inte hinna visa det ikväll tyvärr. Men imorgon kanske? Jag är ju ledig heeeela lördagen. Tror jag iallafall. ;)

Nu - Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback