I'm a shopaholic!

Smycken:

1. Armband från Kyssjohanna. Inpräntat i armbandet står "Faith, Hope, Love". Lika fint som jag trodde att det skulle vara! (125kr)
2. Två par örhängen från Glitter, superfina! (39.50kr/st)

H&M:

1. Kleinbå klänning med superfin skärning och i fint material! (98kr)
2&3. Grått, långt linne med paljetter (198kr)

BikBok:

Bild 1&2: Rosa tunika med superfina detaljer nertill. (49kr)
Bild 3&4: Rosa tunika med broderier och fyrkantsringning. (49kr)

Indiska:

1: Två par armvärmare, ett par lila och ett par grovstickade grå. Supersköna båda två! (49kr, 80kr) 

Jag är grymt nöjd med min shopping, men det är ingenting mot för hur lyrisk jag är över net-a-porter-beställningen. Allt passar så bra och allt är så fint. Men det får ni se någon annan dag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback