Dagens:

Fredag:

Vitt linne, H&M
Skjorta, Ellos
Jeans, Vero Moda
Jacka, Second Hand
Skor, Wedins
Scarf, H&M

Måndag:

Svart linne, H&M
Kofta, MQ
Jeans, H&M (nya!!)
Jacka, H&M's barnavdelning
Scarf, Lanzarote
Väska, H&M
Skor, Bianco

Tisdag:

Vitt linne, H&M
Svart topp, H&M
Jeans, BikBok
Halsband, Second Hand
Jacka, People Tree
Scarf, H&M
Väska, Vintage Esprit
Skor, Second hand

Jag har verkligen en blandad stil har jag kommit fram till. Jämför de här tre stilarna :P Det enda de har gemensamt är att jag hade scarf till alla tre..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tkr inte du har ngn stil överhuvudtaget!

Postat av: Sara

anonym: Synd att du tycker det. Nästa gång du kommenterar på min blogg tycker jag att du ska skriva ut namnet annars kan du strunta i det!

2007-09-26 @ 08:12:11
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback