Finfina väskor

Eftersom jag troligtvis får förlängt till årsskiftet på Bolagsverket så funderar jag på att investera i en kvalitetsväska. Vi sprang in på Mulberry en snabbis när vi var i Stockholm senast och jag kärade ner mig i både Euston och Bayswater. Här är andra väskor jag är kär i:


Bottega Venetas snygga, flätade väska är grym. Tyvärr kostar de 1850..euro. Vilket blir typ 20.000, vilket är typ. För mycket. Synd..


Mulberry Bayswater. Den är fin. Den är stor. Och den är inte så himlans dyr. 805 Euro. Typ 7500, men jag får nog fundera ett tag till ;)


Två andra snyggingar. Nummer ett är Chloé Large Paddington vilken är grymgrymgrym. Lätt att jag skulle ha köpt den om den inte hade kostat runt 15000.. Den andra är Michael Kors och är också en snygging. Den är dok något billigare. Den ligger runt 5-6000.

Jag får ta mig en tripp till stockholm och köpa en ny väska ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

oj dyra väskor!

Postat av: sara

Fredrik: Japp. Dom är dyra, men å andra sidan kan man ha dem hela livet och sen ge dem till sina barn som kan ha dem i hela sina liv.. Men det är mycket att tänka över! ;)

2007-09-11 @ 07:53:54
URL: http://shopaholiclight.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback