I'm not dead, just sick

Tillbaka på jobbet efter en hektisk helg. Jobbade natt i fredags 20.00-05-00, trodde jag. Men tydligen började jag inte förrän 22.00.. Fast Carro var snäll, så jag fick komma in ändå.  Kom dock inte hem förrän vid 6.

På lördagen åkte jag till mormor och morfar och sen tränade jag lite grann med Trölli. Han börjar bli deprimerad när man inte kan rida honom längre, så nu ska vi börja träna Horsemanship på allvar!

Kom hem och somnade klockan 8..

Vaknade runt 10 dagen efter och låg i sängen till halv 3.. Sen gick jag upp och städade igenom lägenheten. Åkte och hämtade pappa, satte upp mina nya fina hyllor (som ni ska få se i eftermiddag) och sen åkte vi på Kvarterskrogen och åt jättegoda pizzor.

Sen kom Madde, Satina och Sussie och hälsade på en snabbis och sen blev det sängen för mig.

Så jag har tyvärr inte hunnit blogga nånting under helgen.. Men nu är jag tillbaka och den här veckan ska jag kompensera min icke-bloggning under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback