I've got anxiety

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, vad jag ska bli, vad jag vill göra. Jag fick världens ångestattack igår kväll och bara låg och tänkte. Det är inte likt mig. Jag har alltid vetat vad jag vill, men nu står framtiden som ett tomt hål, en oskriven sida. Och jag har inte ens hittat pennan, om jag säger så. Jag har så många alternativ, men inget av dem står ut mer än ett annat. Jag känner bara för att springa hem och gömma mig under täcket och aldrig mer komma fram.

Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle känna att jag vill stanna kvar i Sundsvall, men som det känns nu skulle jag aldrig kunna flytta härifrån. Själva tanken skrämmer mig. Jag vet inte vad det är som har hänt.

Jag kanske känner annorlunda om en månad, ett år eller så. Men jag vet inte. Just nu vill jag bara stanna kvar här i Sundsvall, tills det känns rätt att flytta härifrån.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha snacka ombytta roller.. Fast ja, jag känner igen den där känslan som fan, att man inte har en aning om vad man vill göra med sitt liv. Det är fucking jävla skrämmande. ;( vi borde förresten ses någon dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback